Alla inlägg under augusti 2016

Av Thyssie - 26 augusti 2016 18:41

Av Thyssie - 26 augusti 2016 18:40

nu håller jag på Att ladda upp en ny video till min yt kanal, det är en story time så in och kolla (:

Av Thyssie - 17 augusti 2016 09:54

i lördags så hade jag och mamma en mysdag det var jätte mysigt, först skulle jag sminka mig, och sedan åkte vi till stan, vi skulle kolla på bio men det var en stund kvar tills den började. Jag och mamma gick och åt frozen yoghurt, till och med mamma gillade det, mamma gillar inte glass om ni inte visste det (:

Men sedan gick vi in till bion, vi skulle kolla på husdjurens hemliga liv, och vi skulle se den i 3D, och vi köpte popcorn och det var så gott (:

Och sen så åkte vi och åt på macdonalds,

Av Thyssie - 16 augusti 2016 09:25

Nu har vi kommit hem ifrån Göteborg. Det började med att vi åkte till stationen. Sedan hoppade vi på en buss som åkte till Göteborg. I Göteborg finns det ett Universeum som vi gick ock kollade på, det var jätte mysigt men samtidigt väldigt synd om djuren....

Sen åt vi en jätte god glass som inte va som en vanlig glass 8)

Sen kom vi fram till hotellet. Det var jätte fint (:

Och på kvällen åt vi på en resturang som hette pinchos, och då fick man popcorn medans man satt och väntade, det var pytte små potioner så man skulle ta olika rätter, och vi skulle även få en eftret och då ville inte jag ha det så jag fick en drink som var jätte god, det är nog det godaste jag någonsin hade druckigt (:

Sedan gick jag och Wilma och gymmade, det var jätte kul, efter det så gick vi till en relax. Det var så mysigt. Och sen sov vi,


På morgonen fick vi hotellfrukost, jag tog 4 tallrikar och ett glas med oboy,
Jag älskar hottelfrukost. Sen åkte vi till ett köpcenter, och jag shoppade loss! Efter det så gick vi till starbacks, det var så gott, sedan gick vi och köpte macdonalds. Och sen gick vi på tåget påväg hem, och åt maten på tåget, även om vi inte visste om man fick, det var allt jag hade tänkt att berätta så hejdåååå (: (: (:

Av Thyssie - 8 augusti 2016 09:54

Igår va det söndag, min syster Wilma gillar inte pizza men hon åt något annat tex. MacDonalds . Men jag och pappa gick bort till pizzerian och köpte pizza till mig, pappa och mamma. Vi tog en visuvio och en kebab pizza, jag åt bara visuvion. Det var jätte gott? (:

Av Thyssie - 7 augusti 2016 16:03

hej på er, idag la jag ut en video som heter baka med Thyssie.

Chokladmuffins recept,

Ungstempratur 200 grader

Du behöver:

100 margarin el smör
2 ägg
2,5 dl socker
1,5 tsk vaniljsocker
1 kryddmått salt
4 msk kakao
2 dl vetemjöl
1,5 tsk bakpulver

Vispa ägg o socker pösigt, tillsätt de övriga ingredienserna. Blanda till sist i fettet,

Grädda: ca 10 min


Rulltårta recept

Ungstempratur 250 grader

Du behöver:

3 ägg
1,5 dl socker
2 dl vetemjöl
1 tsk bakpulver
1 msk vatten

Fyllning: 2 dl mos eller sylt eller 1 sats choklad smörkräm.

Grädda ca 5 min

Av Thyssie - 7 augusti 2016 08:22

igår va jag och min pappa ute och letade efter pockemons, det var jätte roligt vi gick längre en 10 km så att ett av mina ägg spräcktes och det blev en enhörning (:

Och självklart så behöver man ju ta en liten paus så vi gick till Ikea och köpte korv, jag köpte en fransk hotog med Fransk sås i, det gjorde pappa också fast han tog 2 franska hotdogar och till dricka tog jag Cola och det gjorde pappa med.

Till efträt tog vi varsin mjukglass,

Den är så himla god och kostar bara 5 kr!!!

Av Thyssie - 4 augusti 2016 16:48

hej på er, idag har jag och mamma varit på Leos lekland med min syster Angelica och hennes två barn Texas och Jaxson. Det var jätte roligt, jag kan tipsa er om att ha på er såna hära "spralliga" byxor. Dem är väldigt bra om man vill att det ska gå fort ner för ruchelkanorna, jag och Angelica skulle köra tävling om vem som kom ner snabbast jag vann defenetift, Angelica hade på sig 1 par svarta jeans så det gick inte lika fort och det har ingenting att göra med hur tung man är för att en annan gång hade jag på mig jeans och hon "spralliga" byxor på sig och då vann hon, hejdå

Presentation

Hej jag är en 12 årig tjej som älskar hästar. Jag har en youtube kanal som heter Thyssie. På min blogg kommer ni få se mina djur,roliga inlägg,smink kläder och lite allt möjligt. Jag hoppas iallafall att ni vill fotsätta att kolla på min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards