Alla inlägg under maj 2016

Av Thyssie - 31 maj 2016 18:38

Jag älskar denna bakgrunden, det är så fint, det kommer att bli
Många fina sommar bilder med det gröna (:

Av Thyssie - 31 maj 2016 08:00

Min syster Evelina, om ni vill ha med min syster evelina i en video så får ni jätte gjärna kommentera det kram <3

Av Thyssie - 29 maj 2016 07:38

Hej på er, har ni märkt att jag lägger ut mycket bilder på mig när jag bakar eller lagar mat, Jag tycker det är så roligt, jag frågade mamma ifall hon kunde lära mig så nu har jag lärt mig att göra en snitzel, det var gott (:

Av Thyssie - 28 maj 2016 20:05

idag har jag varit på en marknad i stan. Jag åkte en karusell som heter virvelvinden med min pappa. Det var jätte roligt(;

Vi tog också lite fika, jag åt en chokladboll och en Cola. Men har ni sätt dessa stora chokladbollarna. Min pappa och hans kompis tog varsin chokladboll också (:

Av Thyssie - 25 maj 2016 21:21

hej på er, tycker inte ni att dom här foppatofflorna ser ut som ankfötter! Hahah det tycker iallafall jag, de är mammas och när hon har på sig dom ser hon ut som en anka med ill oranga Foppa hihihi (:

Om ni har sådana Foppa som ni tycker ser ut som någonting eller liknar dessa så får ni jätte gjärna kommentera det (: hoppas jag får några kommentarer för det skulle vara roligt att läsa (:

<3 <3 <3

Av Thyssie - 24 maj 2016 14:49

Är det bara jag som skvätter grädde överallt när jag vispar grädde! Om ni gör det så får ni gjärna skriva det i komentarsfältet(: om ni vill veta lite mer om mig så får ni gjärna följa mig på snapchat(:


PS, följ mig på snapchart ,jag heter thyrahg där så glöm inte följa mig (:

Av Thyssie - 24 maj 2016 14:43

Är det bara jag som skvätter grädde överallt när jag vispar grädde! Om ni gör det så får ni gjärna skriva det i komentarsfältet(: om ni vill veta lite mer om mig så får ni gjärna följa mig på snapchat(:


PS, följ mig på snapchart ,jag heter thyrahg där så glöm inte följa mig (:

[Bild]

Presentation

Hej jag är en 12 årig tjej som älskar hästar. Jag har en youtube kanal som heter Thyssie. På min blogg kommer ni få se mina djur,roliga inlägg,smink kläder och lite allt möjligt. Jag hoppas iallafall att ni vill fotsätta att kolla på min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards