Alla inlägg under juni 2016

Av Thyssie - 11 juni 2016 20:44

idag blev det mc till mat, om ni undrar varför jag säger mc så är det en förkortning i min värld (: tex min ena syster säger donken, men aja jag vet inte riktigt varför jag säger mc hahha (:

Pappa köpte 2 st chikenmacdjunior till mig, det är som en kycklinghamburgare ungefär, de var jätte goda, (: och till dricka tog jag en dricka som heter skogsbär, den är lika dan Som hallonsoda ungefär fast med skogsbär i stället,

Av Thyssie - 10 juni 2016 12:24

nu är det äntligen sommarlov, jag har längtat efter det, titta bara den hära jordgubbs rulltårtan som det står sommarlov gjord av choklad bokstäver(:

Den är så sommrig, det första jag ska göra i sommar är att åka till min sommar stuga ute på landet,

Hoppas att ni får en lika rolig sommar som jag kommer att ha :D

Av Thyssie - 10 juni 2016 12:15

Idag har jag haft skolavslutning i skolan. Jag gick upp 5 i morse, för att hinna göra i ordning mig(:
Jag går i klass 5B, och både a och b skulle uppträda med någonting, vi gjorde en dans, det var kul men också väldigt nervöst eftersom jag inte gillar att redovisa ():
Sedan lämnade blommor med en tjej som heter klara.de blev glada, [=

Presentation

Hej jag är en 12 årig tjej som älskar hästar. Jag har en youtube kanal som heter Thyssie. På min blogg kommer ni få se mina djur,roliga inlägg,smink kläder och lite allt möjligt. Jag hoppas iallafall att ni vill fotsätta att kolla på min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards